Дигитална Асистанс карта

Плюсове на дигитална Асистанс карта?

  • Най-важната информация за застраховката в мобилното Ви устройство
  • Контакт с Колонад - 24/7
  • Информацията как да процедирате в случай на щета
  • Лесно споделяне с Вашите спътници
  • Достъп до онлайн формулярите директно от мобилния телефон
  • Използването на картата е безплатно
  • Получавате възможност за допълнителни отстъпки при закупуване на други продукти на Колонад

Как да изтеглите Асистанс картата?

  1. Кликнете върху линка в имейла, който сте получили от Колонад.
  2. Изберете една от опциите iPhone или Android, в зависимост от операционната система на телефона ви.
  3. Следвайте по-нататъшните инструкции до пълното инсталиране на картата.

Можете да препратите имейла до вашите спътници, които също са застраховани по полицата.

КАКВО ДА НАПРАВИТЕ В СЛУЧАЙ НА ЩЕТА

ЗАСТРАХОВКА ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА

  • Ако по време на пътуване, се нуждаете от спешна медицинска помощ, транспортиране, репатриране, придружаващо медицинско лице или съдействие при причинена щета към трети лица, обадете се незабавно на телефонa за спешни случаи: +359 2 921 01 00.
  • При забавен, загубен или повреден багаж трябва своевременно да информирате съответната компания превозвач или летищните власти и да следвате инструкциите, които ще получите от тях.
  • При кражба или загуба на пари, лични документи или лични вещи незабавно информирайте компетентните органи и поискайте да получите писмен документ от тях. При загуба на паспорт трябва да се обърнете към съответното посолство.

Преди да се обадите на телефона за спешни случай на нашата Асистанс компанията, подгответе номера на застрахователната си полица.

При щета запазете всички доказателства за плащания (разходооправдателни документи фактури и касови бележки).

Можете да регистрирате щета чрез нашата онлайн платформа, на имейл claims@colonnade.bg или по телефон + 359 2 930 93 30.


ЗАСТРАХОВКА ОТМЯНА НА ПЪТУВАНЕ

Ако не можете да заминете, анулирайте пътуването си и всички резервирани услуги възможно най-скоро. Поискайте възстановяване на предплатените суми за пътуването от всички доставчици на туристически услуги.

Ако по време на пътуване се наложи да прекъснете пътуването и имате нужда от съдейтвие, обадете се на телефона за спешни случаи +359 2 921 01 00 и поискайте одобрение за следващите стъпки.

Преди да се обадите на телефона за спешни случай на нашата Асистанс компанията, подгответе номера на застрахователната си полица.

При щета, запазете всички доказателства за плащания (разходооправдателни документи фактури и касови бележки).

Можете да регистрирате щета чрез нашата онлайн платформа, на имейл claims@colonnade.bg или по телефон + 359 2 930 93 30.

За Колонад