Завеждане на щета
Регистрирането на щета може да е стресиращ процес, независимо дали се отнася за вашия дом или бизнес. Обикновено се налагат много телефонни обаждания и попълване на документи. Ето защо ние опростихме процеса. Завеждането на щета е бързо и лесно с нашата нова функционалност за щети онлайн. Може да регистрирате щета, когато ви е удобно (24/7), само с няколко лесни стъпки.
Регистрирай щета онлайнЗащо регистрирането на щета е важно
Никой не иска да си губи времето с попълването на документи за щети. Все пак, ако ви се налага да заведете щета, то най-добре процесът да бъде възможно най-гладък. Прочетете нашите полезни съвети за да регистрирате по-бързо и лесно щета, което ще редуцира времето за получаване на обезщетение.
Какво е необходимо за да регистрирате щета:
- Кратко описание на събитието. Разкажете накратко за случилото се във връзка щетата, която декларирате.
- Каква е вашата застрахователна претенция? Избройте вашите щети и съответните суми.
- Доказателство за щета. Приложете документ, който удостоверява настъпилото събитие.
Вижте изискуемите документи, които са необходими при заявяването на различни видове щети.
Заяви своята щета
Стараем се завеждането на щета да бъде безпроблемно. За да разгледаме вашата претенция, ние трябва да прегледаме и вашата полица. Ще ни е необходима следната информация:
- Номер на полица (номерът на вашата полица е посочен в документите, които сте получили при сключването на застраховка)
- Документи, които дават повече информация за щетата
- Ваши банкови детайли (IBAN)
- Телефон за връзка
Други начини за регистриране на щета
Можете да заявите щета като ни изпратите e-mail (claims@colonnade.bg) или по традиционния начин – по пощата на адрес:
Колонад Иншурънс Ес Ей – клон България
бул. Черни връх № 51Б, вх. Б, ет. 2
ФеърПлей Бизнес Център гр. София 1407, България
Можете да използвате нашите формуляри тук.
Списък с необходими документи при щети
За да обработим възможно най-бързо вашата щета, трябва да получим изискуемите документи. Ако все още нямате налични всички документи, това не е проблем. Можете да предявите претенция и да я допълните, когато имате още документи.
Можете да изпратите очакваните документи и на e-mail (claims@colonnade.bg) или по пощата на адрес:
Колонад Иншурънс Ес Ей – клон България
бул. Черни връх № 51Б, вх. Б, ет. 2
ФеърПлей Бизнес Център
гр. София 1407, България
За да видите пълния списък с документи за вашата щета, моля натиснете по-долу.
Статус на щетата
Информация за състоянието на претенцията може да бъде получена от отдел Ликвидация на щети:
- по имейл, като изпратите запитване на e-mail: claims@colonnade.bg
- по телефона 0700 14 251.
Често задавани въпроси и полезни съвети
Нашият отдел Ликвидация на щети взе предвид отзивите на клиентите и състави списък с отговори на най-често задаваните въпроси. Моля разгледайте секциите по-долу. Ако не можете да намерите отговора, който търсите, не се колебайте да се свържете с нас. Ние сме тук за да ви помогнем.
Полезни контакти
Обслужване на клиенти
0700 14 251
Работно време
Работни дни: 9:00 – 17:00
Отдел Ликвидация на щети
Работно време
Работни дни: 9:00 – 17:00